Wednesday 20 April 2011

MY TRUE BFF ♥

MAS HANIS BT MAT
aku kawan dengan die dari form 3 :) susah senang aku an dye sentiasa bersama , dye orng nye baik sgt , amik berat pasal aku , tolong aku bila aku tengah susah , selalu nasihat kan aku :D mas thanks for everthing <3, mas ni jnis yg kuat merajuk , cepat terasa , nd satu lagi pangai yg orang ANTI dye jenjeng.... pagai dye cm dak2 HAHAHAH .. biasa lah 2 kan .. tap kalau orang da knl mas ni tade ape lah, oke nye .. cuma orang ta paham dye 2 yang nak gaduh je tahu hmm ~ ta paham betul aku !  aku tak penah lupe kan kau mas .. kau lah kawan aku sampai bila bila oh ! kite tetap kawan sampai bila bila walaupon kite berjauhan kan , tapi takpe kite masih boleh contack2 kan :) law ada papae text je  sedia membantu kau :)  
FRIEND FOREVER (!)

No comments:

Post a Comment